Com les notes condicionen les expectatives educatives de l'alumnat
Capsada-Munsech, Queralt, 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials)
Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials)
Fundació Jaume Bofill

Publicación: Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014
Descripción: 91 p.
Resumen: Cada dia gaudim de més informació i proves d'avaluació que ens permeten saber el nivell de competències i coneixements dels nostres estudiants. Gran part d'aquesta informació condiciona les seves expectatives i té un rol central en la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i professional. Una de les principals fonts d'informació pels estudiants que els permet tenir una referència del que saben fer i el que són capaços de fer són les notes i qualificacions que obtenen a l'escola. Amb la intenció d'estudiar com les notes influencien les expectatives educatives de l'alumnat, l'OCDE introdueix un qüestionari extra a la prova PISA on es combinen expectatives i notes (Educational Career Questionnaire), per tal de comparar el nivell de notes i el rendiment acadèmic de l'alumnat.
Nota: Bibliografia
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Colección: Informes breus ; 53 ; Informes breus. Educació
Documento: Llibres electrònics ; book
Materia: Qualificacions (Ensenyament) ; Catalunya ; Estudiants ; Avaluació ; Rendiment escolar ; Orientació en l'ensenyament ; Abandó dels estudis (Educació secundària) ; Política educativa



97 p, 3.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Globalización, Educación y Políticas Sociales (GEPS)
Libros y colecciones > Libros

 Registro creado el 2017-04-18, última modificación el 2019-07-21



   Favorit i Compartir