Escritura de artículos y diseño de experimentos : andamios para escribir, pensar y actuar en el laboratorio
Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Llenguatge i Ensenyament de les Ciències (LiEC))

Data: 2013
Resum: Las estrategias de aprendizaje de las ciencias mediante la indagación promueven el desarrollo de razonamientos y habilidades científicas por parte del alumnado. Para fortalecer estos aspectos del alumnado, en el marco de actividades de indagación se han desarrollado y aplicado andamiosdidácticos que, mediante la mejora de la escritura científica del alumnado, promueven una mayor comprensión de las actividades prácticas y los razonamientos científicos que participan en ellas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: ECBI ; Andamios didácticos ; Trabajos prácticos ; Escritura ; Conectores gramaticales
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1085-1089 (Innovacions didàctiques) , ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/306751


5 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > LIEC (Llenguatge i Ensenyament de les Ciències)
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2017-06-06, darrera modificació el 2023-10-01



   Favorit i Compartir