Creativitat Audiovisual [103148]
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2017-18
Abstract: Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. uab. es/Document/518/769/Memoria%20GRAU%20de%20Publicitat%20i%20relacions%20publiques%20aprov. % . Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l'objectiu principal de les quals és dotar els estudiants de les eines pertinents per tal que siguin capaços d'aplicar els procesos creatius en la publicitat i en les relacions publiques per al desenvolupament d'accions i campanyes publicitàries i de relacions publiques. En el cas concret de Creativitat Audiovisual, ens orientarem cap a formes publicitàries tals com l' Storytelling Transmedia, o el Branded Content, que precissen d'un ús creatiu del so i la imatge, tot experimentant amb les múltiples possibilitats narratives i expressives que ofereixen el muntatge sonor i visual, la creació d'espai i temps, etc. És per aquesta raó que es prestarà especial atenció, entre d'altres aspectes, a la creació de personatges, la construcció d'ambients, paisatges i perspectives,el tractament del temps i la narrativa audiovisual, gèneres i formats no estrictament publicitaris, i també aspectes tals com l'arquitectura del ritme audiovisual, la semàntica i l'estètica del muntatge audiovisual, etc. En finalitzar l'assignatura, els estudiants hauran d'estar plenament capacitats per plantejar històries i construir móns narratius, o proposar continguts de marca audiovisuals, tot determinant quins components del llenguatge audiovisual i quines tècniques de realització són els més adients segons el missatge i la plataforma en què es pretengui difondre, així com per implementar innovacions en les construccions 1 plataforma en què es pretengui difondre, així com per implementar innovacions en les construccions publicitàries radiofòniques i televisives més tradicionals. El treball pràctic de l'assignatura s'orientarà cap al desenvolupament d'una campanya integrada sota un plantejament narratiu transmèdia per a la promoció i gala del Festival Drac Novell. Per la qual cosa es proposarà la creació d'un univers transmèdia (personatges, espais, temps) que s'expandeixi a través de les xarxes, MediaCampus, i la pròpia gala del Festival.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 86.6 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2017-07-04, last modified 2024-03-11



   Favorit i Compartir