|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Anàlisi de metodologies per a l'ensenyament del llatí a Catalunya |
| Data: | 2017 |
| Descripció: | 284 pag. |
| Resum: | El present treball fa una anàlisi de diferents metodologies del llatí a partir d'un recull de dades de diferents centres de Batxillerat de Catalunya i del grau de clàssiques de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'objectiu del treball és saber quin és el mètode més efectiu quant a l'ensenyament del llatí perquè el professorat de secundària el pugui aplicar a batxillerat i, així, obtenir unes estudiants de grau amb un nivell de coneixement de la llengua més elevat. |
| Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
| Llengua: | Català |
| Titulació: | Estudis d'Anglès i de Clàssiques [2501907] |
| Pla d'estudis: | Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838] |
| Document: | Treball final de grau ; Text |
| Matèria: | Metodologia ; Llatí ; Didàctica ; Ensenyament |
284 p, 12.1 MB |