Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania.
Milcevicová, Lívia
Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Campanyes publicitàries amb objectiu social, en format d'espot, emeses per les xarxes socials de Facebook i Youtube sobre els refugiats del conflicte en Sirià en 2015/2016 als països d'Espanya i Alemanya.
Additional title: Advertising campaigns with a social aim, in format of spot, issued by the social networks of Facebook a Youtube on the refugees of the Syrian conflict in 2015/2016 in Spain and Germany.
Date: 2017
Description: 72 pag.
Abstract: El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
Abstract: El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
Abstract: The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Xarxes socials en línia ; Refugiats ; Màrqueting ; Publicitat ; Facebook ; Youtube



72 p, 1.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2017-09-26, last modified 2018-10-21



   Favorit i Compartir