Plan de Comunicación AMEPEBA
Chenoll Sillés, Alba
Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Pla de Comunicació AMEPEBA
Additional title: AMEPEBA Communication Plan
Date: 2017
Description: 75 pag.
Abstract: L'Associació de Metges Peruans de Barcelona (AMEPEBA), és una associació sense ànim de lucre l'objectiu del qual és crear llaços entre la medicina espanyola i peruana. Va ser fundada el 3 de maig del 1991 com una associació de caràcter científic i cultural. Després de més de 25 anys de trajectòria, l'Associació necessita introduir un pla de comunicació adaptat a l'actual entorn caracteritzat pel ús de les tecnologies i la comunicació 2. 0. A nivell extern es busca incrementar el grau de notorietat social i ,a nivell intern, recuperar l'autoestima i el sentit de la pertinença dels seus membres.
Abstract: La Asociación de Médicos Peruanos de Barcelona (AMEPEBA), es una asociación sin ánimo de lucro cuyo objetivo es crear lazos entre la medicina española y peruana. Fundada el 3 de mayo de 1991, es una asociación de carácter científico y cultural. Después de más de 25 años de trayectoria, la Asociación necesita introducir un plan de comunicación adaptado al actual entorno caracterizado por el uso de las tecnologías y la comunicación 2. 0. A nivel externo se busca incrementar su grado de notoriedad social y, a nivel interno, recuperar la autoestima y el sentido de la pertenencia de sus miembros.
Abstract: The Association of Peruvian Doctors of Barcelona (AMEPEBA), is a non-profit association whose objective is to create links between Spanish and Peruvian medicine. Founded on 3rd of May, 1991, it's an scientist and cultural association. After more than 25 years of trajectory, the association needs to introduce a communication plan adapted to the actual environment characterized for the use of technologies and 2. 0 communication. In external terms they try to increase their degree of social visibility and, in internal terms, to recover the self-esteem and the belonging consciousness of their members.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Imatge corporativa ; Comunicació en organitzacions ; Empreses ; Comunicació ; Associacions ; Medicina ; Perú



75 p, 10.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-10-20, last modified 2023-02-23



   Favorit i Compartir