Google Scholar: cites
Questiones sobre enunciación narrativa publicitaria o Descúbrase como producto hecho en Andalucía
Guarinos, Virginia

Títol variant: Questions about advertising narrative enunciation or Discover as a product made in Andalusia
Data: 1994
Resum: Muchos son los factores que reclaman en el discurso audiovisual la atención, cuando no la identificación, del receptor real. Todos esos factores se aglutinan modelando en el interior del texto un destinatario.
Resum: There are many factors that demand in audiovisual discourse the attention, if not the identification, of the real receiver. All these factors are agglutinated by modeling a recipient within the text.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Advertising narrative ; Andalusia ; Narrativa publicitaria ; Andalucía
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 3 (1994) , p. 72-81 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v1-guarinos
DOI: 10.5565/rev/qp.303


6 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir