Google Scholar: citations
Absolutamente, Questiones Publicitarias
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)

Additional title: Absolutely, Advertising Questions
Date: 2018
Abstract: Se inicia la tercera etapa de la revista científica "Questiones Publicitarias". La Revista Científica Internacional de Publicidad y Comunicación representa un paso adelante con la adopción del sistema de edición en Open Journal System. Desde la Universitat Autónoma de Barcelona se va editar la revista decana de Publicidad en española e iberoamericana con el objetivo ser plataforma y referente para el ámbito de la Publicidad, de las Relaciones Públicas y de la Comunicación en general. Se recuperan, así, los objetivos de producción científica en un ámbito muy específico y dinámico.
Abstract: The third stage of the scientific magazine "Questiones Publicitarias" begins. The International Scientific Journal of Advertising and Communication represents a step forward with the adoption of the editing system in the Open Journal System. From the Universitat Autónoma de Barcelona, the Spanish and Iberoamerican magazine of Advertising will be published with the aim of being a platform and reference for the field of Advertising, Public Relations and Communication in general. Thus, the objectives of scientific production are recovered in a very specific and dynamic field.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Subject: Questiones publicitarias ; Advertising ; Public relations ; Journal ; Publicidad ; Relaciones públicas
Published in: Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 21 (2018) , p. 5-11 (Editorial) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v1-n21-tena
DOI: 10.5565/rev/qp.310


7 p, 761.9 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > Advertising and Public Relations Research Group (GRP)
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Research articles

 Record created 2018-02-15, last modified 2020-08-09



   Favorit i Compartir