Google Scholar: cites
Publicidad y audiencia en la radio local
Chaparro Escudero, Manuel (Universidad de Málaga. Departamento de Periodismo)

Títol variant: Advertising and audience on the local radio
Data: 1997
Resum: Hablar de la publicidad local y especialmente hacerlo centrándonos en el ámbito andaluz implica enfrentamos al desconocimiento de aspectos fun­ damentales de su realidad medí ática, a la indiferencia y falta de valoración por parte del sector publicitario hacia la realidad emergente que los medios locales suponen.
Resum: Talking about local advertising and especially focusing on the Andalusian context implies facing ignorance of fundamental aspects of its mediatic reality, indifference and lack of appreciation on the part of the advertising sector towards the emerging reality that the local media suppose.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Publicidad ; Audiencia ; Advertising ; Audience
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 6 (1997) , p. 115-136 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v6-chaparro
DOI: 10.5565/rev/qp.253


22 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir