Google Scholar: cites
Publicidad emocional. Estrategias creativas. Belén López Vázquez, Madrid, ESIC Editorial, 2007. 172 páginas
Delgado Brull, María Teresa

Data: 2007
Resum: Obra ressenyada: Belén LÓPEZ VÁZQUEZ, Publicidad emocional. Estrategias creativas. Madrid: ESIC Editorial, 2007.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Estrategia ; Creatividad ; Emocional
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 12 (2007) , p. 139-142 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v12-delgado
DOI: 10.5565/rev/qp.291


4 p, 98.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir