Google Scholar: cites
Los efectos de la publicidad, José Luis León. Barcelona, Ariel, 1996.
Garrido Lora, Manuel (Universidad de Sevilla. Facultad de Comunicación)

Data: 1996
Resum: Obra ressenyada: José Luis LEÓN, Los efectos de la publicidad. Barcelona: Ariel, 1996.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Matèria: Efectos ; Publicidad ; Effects ; Publicity
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 5 (1996) , p. 129-131 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v5-garrido
DOI: 10.5565/rev/qp.273


3 p, 284.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2018-11-03



   Favorit i Compartir