Google Scholar: citas
El márketing de la marca. Una aproximación semiótica. Andrea Semprini. Barcelona, Paidós, 1995
Rey, Juan (Universidad de Sevilla)

Fecha: 1995
Resumen: Obra ressenyada: Andrea SEMPRINI, El márketing de la marca. Una aproximación semiótica. Barcelona: Paidós, 1995.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Materia: Marketing ; Brand ; Marca
Publicado en: Questiones publicitarias, Núm. 4 (1995) , p. 149-152 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v4-rey-2
Adreça alternativa: https://questionespublicitarias.es/article/view/v4-rey-2
DOI: 10.5565/rev/qp.296


4 p, 295.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Questiones Publicitarias
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2018-02-15, última modificación el 2025-02-08



   Favorit i Compartir