Google Scholar: cites
El márketing de la marca. Una aproximación semiótica. Andrea Semprini. Barcelona, Paidós, 1995
Rey, Juan (Universidad de Sevilla)

Data: 1995
Resum: Obra ressenyada: Andrea SEMPRINI, El márketing de la marca. Una aproximación semiótica. Barcelona: Paidós, 1995.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Marketing ; Brand ; Marca
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 4 (1995) , p. 149-152 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v4-rey-2
Adreça alternativa: https://questionespublicitarias.es/article/view/v4-rey-2
DOI: 10.5565/rev/qp.296


4 p, 295.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2025-02-08



   Favorit i Compartir