Google Scholar: cites
Palabra e imagen : una aproximación al supersigno del cartel
Coronado e Hijón, Diego

Data: 2000
Resum: En 1973, Abraham Moles publicaba un estudio que llegaría a conver­ tirse en referente obligado para la posterior tratadística que sobre el medio se desarrollaría hasta nuestros días: "L'Affiche dans la Societé Urbaine".
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Cartel ; Publicidad ; Supersigno
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 8 (2000) , p. 88-94 (Artículos de investigación) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v8-coronado
DOI: 10.5565/rev/qp.185


7 p, 463.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir