Google Scholar: citations
Bob. La nueva publicidad del siglo XXI. César García Zapping/M&C Saatchi, Madrid, 2007. 590 páginas
García, Paloma

Date: 2008
Abstract: Obra ressenyada: César GARCÍA, Bob. La nueva publicidad del siglo XXI. Madrid: Zapping/M&C Saatchi, 2007.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Subject: Publicidad ; Nueva ; Siglo XXI
Published in: Questiones publicitarias, Núm. 13 (2008) , p. 79-83 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v13-garcia
DOI: 10.5565/rev/qp.129


5 p, 72.7 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Research articles
Articles > Reviews

 Record created 2018-02-15, last modified 2022-03-05



   Favorit i Compartir