L'educador en el nostre sistema educatiu. Bullying, convivència i valors
Majada Cuadrado, Francisco Javier
Burriel Manzanares, Francesca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2017
Descripció: 21 pag.
Resum: El bullying o assetjament escolar no és un fenòmen modern; no obstant això, amb les noves tecnologies la seva preeminència i efectes semblen haver augmentat i traspassat fronteres. Amb l'objectiu d'aportar-ne una panoràmica global, aquest treball de final de grau defineix i caracteritza el bullying mitjançant l'anàlisi de diverses recerques –acadèmiques o lligades al món de les organitzacions no lucratives que hi lluiten en contra–. Així mateix, es proporcionen dades estatals i europees sobre la seva prevalença i es posa el focus en els diversos plans de prevenció i protocols desenvolupats per les administracions públiques, tant a escala internacional com, fonamentalment, espanyola i catalana.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Educació social [2500260]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Assetjament escolar ; Bullying ; Plans de prevenció



19 p, 506.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2018-02-21, darrera modificació el 2019-07-21



   Favorit i Compartir