L'educador en el nostre sistema educatiu. Bullying, convivència i valors
Majada Cuadrado, Francisco Javier
Burriel Manzanares, Francesca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2017
Descripción: 21 pag.
Resumen: El bullying o assetjament escolar no és un fenòmen modern; no obstant això, amb les noves tecnologies la seva preeminència i efectes semblen haver augmentat i traspassat fronteres. Amb l’objectiu d’aportar-ne una panoràmica global, aquest treball de final de grau defineix i caracteritza el bullying mitjançant l’anàlisi de diverses recerques –acadèmiques o lligades al món de les organitzacions no lucratives que hi lluiten en contra–. Així mateix, es proporcionen dades estatals i europees sobre la seva prevalença i es posa el focus en els diversos plans de prevenció i protocols desenvolupats per les administracions públiques, tant a escala internacional com, fonamentalment, espanyola i catalana.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació social [2500260]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Documento: bachelorThesis ; Text
Materia: Assetjament escolar ; Bullying ; Plans de prevenció



19 p, 506.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2018-02-21, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir