Google Scholar: citations
L'ICLES i el rendiment acadèmic dels aprenentas a l'educació terciaria : el cas del Grau d'Educació Primària de la UAB
Borras Comes, Joan Manel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Llengua i Educació (LED))
Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Flecha, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Date: 2017
Abstract: En aquest article els autors comparen el rendiment acadèmic de dos grups d'alumnes del Grau d'Educació Primària (GEP) de la UAB, en dues edicions (2012-13 i 2013-14). D'una banda, el GEP-DUA, amb docència majoritàriament en anglès, i, de l'altra, el GEP-cat, amb docència quasi exclusivament en català. Així, es pretén detectar si hi ha diferències en els resultats de les avaluacions de les assignatures en funció de si aquestes es cursen en català o en anglès. Els resultats permeten evidenciar que no hi ha diferències estadísticament significatives entre el rendiment del GEP-DUA i el del GEP-cat en les assignatures cursades en català i en anglès.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Subject: Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) ; Docència Universitària en Anglès (DUA) ; Integració de Continguts i Llengua a l'Educació Superior (ICLES) ; Èxit acadèmic ; Educació terciària
Published in: Temps d'educació, Vol. 52 (2017) , p. 79-89, ISSN 2014-7627

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/328500
DOI: 10.1344/TE2017.52.6


11 p, 130.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles
Articles > Dissemination

 Record created 2018-03-08, last modified 2019-09-17



   Favorit i Compartir