Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603]
Aparici Aznar, Melina
Garau, Adriana
Soler Vilageliu, Olga
Chamarro Lusar, Andrés
Ramis Laloux, Yago
Jordana, Anna
Borrueco, Marta
Torregrossa Álvarez, Miquel
Rovira Faixa, Tatiana
Conill Purgimon, Berta
Caño Melero, María Inés
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Date: 2018-19
Abstract: Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. D'altra 1 es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. D'altra banda, s'explicaran els processos cognitius que estan implicats en l'ús del llenguatge en les seves diferents vessants (comprensió, producció) així com en les seves diferents funcions (comunicació i representació) i es presentaran les diverses perspectives teòriques sobre l'origen (filogenètic i ontogenètic) del llenguatge, així com alguns trastorns del llenguatge rellevants en la discussió sobre aquests marcs teòrics.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Psicologia [2502443]
Study plan: Grau en Psicologia [954]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 84.4 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2018-07-06, last modified 2023-10-27



   Favorit i Compartir