Plan estratégico de lanzamiento y comunicación de la marca Milo, de Nestlé, en España
Ariza Soisa, Paula
Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Date: |
2018 |
Description: |
70 pag. |
Abstract: |
Milo, de Nestlé, és una marca de beguda soluble composta per cacau en pols i malt per ser diluïda en llet. Està directament relacionada amb l'esmorzar, l'energia i l'esport, sent en els seus inicis (1934) una beguda dirigida a esportistes. En l'actualitat, Milo té una forta presència a Àsia, Oceania i Amèrica Llatina però no es comercialitza a Espanya. Aquest projecte planteja un pla estratègic de llançament i comunicació per introduir Milo en el mercat espanyol. |
Abstract: |
Milo, de Nestlé, es una marca de bebida soluble compuesta por cacao en polvo y malta para ser diluida en leche. Está directamente relacionada con el desayuno, la energía y el deporte, siendo en sus inicios (1934) una bebida dirigida a deportistas. En la actualidad, Milo tiene una fuerte presencia en Asia, Oceanía y América Latina pero no se comercializa en España. Este proyecto plantea un plan estratégico de lanzamiento y comunicación para introducir Milo en el mercado español. |
Abstract: |
Milo, from Nestlé, is a brand of soluble drink composed of cocoa powder and malt to be diluted in milk. It is directly related to breakfast, energy and sports, being in its infancy (1934) a drink aimed at athletes. Currently, Milo has a strong presence in Asia, Oceania and Latin America, but it is not commercialized in Spain. This project proposes a strategic launch and communication plan to introduce Milo to the Spanish market. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Comunicació en les organitzacions ;
Marques comercials ;
Màrqueting ;
Sociedad Nestlé A.E.P.A |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2018-09-17, last modified 2022-06-15