Los valores percibidos por los adolescentes en las diferentes categorías de la publicidad de productos de alimentación
Rodríguez-Muñoz, Lorena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2017
Resum: En esta presentación se analizan y se comparan los valores percibidos por los adolescentes en los spots de cada una de las siguientes categorías de productos de alimentación: estética corporal, sentirse bien y anuncios neutros. También se muestran y se comparan los valores percibidos en función de la edad y del género de los adolescentes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: conferenceObject
Matèria: Adolescencia ; Publicidad ; Valores ; Estética corporal
Publicat a: Congreso Internacional de Cultura Visual. Barcelona, : 2017



37 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2018-09-18, darrera modificació el 2018-12-12



   Favorit i Compartir