Representación de los roles de masculinidad en los protagonistas masculinos de How I met your mother
Agharbi El Harchaoui, Sara
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 63 pag.
Resumen: El següent estudi analitza els rols de masculinitat que representen els personatges masculins protagonistes de la sitcom americana How I met your mother. L'objectiu de l'anàlisi es demostrar que no solament existeix una masculinitat, per a això s'ha creat una taula de variables amb la que s'ha analitzat a cadascun dels personatges i la relació que tenen entre ells quan interactuen.
Resumen: El siguiente estudio analiza los roles de masculinidad que representan los personajes masculinos protagonistas de la sitcom americana How I met your mother. El objetivo del análisis es demostrar que no solo existe una masculinidad, para ello se ha creado una tabla de variables con los que se ha analizado a cada uno de los personajes y la relación que tienen entre ellos cuando interactúan.
Resumen: The following study analyses the roles of masculinity that represent the masculine characters protagonists of the American sitcom How I met your mother. The aim of the analysis is to show that more than one masculinity exists. To prove this, a table of variables has been created. Each one of the protagonists and also the way they interact has been analysed with the table of variables already mentioned.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Estereotip (Psicologia) ; Comèdies (Televisió) ; Masculinitat en els mitjans de comunicació de massa



63 p, 1.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-10-01, última modificación el 2022-06-03



   Favorit i Compartir