L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO
Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
González, Isaac (Universitat Oberta de Catalunya)
Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges)

Fecha: 2009
Nota: Aquest article és una síntesi de la recerca encarregada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu a l’IGOP (Institut de Govern i Polítiques Públiques) de la UAB. Es publicarà íntegrament en el número 15 dels “Informes d’Avaluació”.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Avaluació educativa ; Evaluación educativa ; Educació secundària ; Educación secundaria ; Catalunya ; Cataluña ; Avaluació ; Evaluación ; Igualtat d'oportunitats educatives ; Igualdad de oportunidades educativas ; Estudiants d'educació secundària ; Estudiantes de educación secundaria ; Condicions socials ; Condiciones sociales
Publicado en: Quaderns d'avaluació, Núm. 14 (2009) , p. 6-42, ISSN 1885-9038

Adreça alternativa: http://csda.gencat.cat/ca/arees_d_actuacio/publicacions/quaderns_avaluacio/quaderns_avaluacio_14/


38 p, 421.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Institute of Government and Public Policy (IGOP)
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2018-10-01, última modificación el 2019-03-11



   Favorit i Compartir