L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO
Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
González, Isaac (Universitat Oberta de Catalunya)
Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges)

Data: 2009
Nota: Aquest article és una síntesi de la recerca encarregada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu a l’IGOP (Institut de Govern i Polítiques Públiques) de la UAB. Es publicarà íntegrament en el número 15 dels “Informes d’Avaluació”.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Avaluació educativa ; Evaluación educativa ; Educació secundària ; Educación secundaria ; Catalunya ; Cataluña ; Avaluació ; Evaluación ; Igualtat d'oportunitats educatives ; Igualdad de oportunidades educativas ; Estudiants d'educació secundària ; Estudiantes de educación secundaria ; Condicions socials ; Condiciones sociales
Publicat a: Quaderns d'avaluació, Núm. 14 (2009) , p. 6-42, ISSN 1885-9038

Adreça alternativa: http://csda.gencat.cat/ca/arees_d_actuacio/publicacions/quaderns_avaluacio/quaderns_avaluacio_14/


38 p, 421.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-10-01, darrera modificació el 2019-03-11



   Favorit i Compartir