Estudio de datos recolectados por Analytics en un negocio online web
Castillo Mas, Jordi
Sebastián Pérez, Juan Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Study of the data recloected by Google analytics in an online web company
Additional title: Estudi de dades recolectades per Analytics en un negoci online web
Date: 2018-07-03
Abstract: El objetivo de este artículo es exponer el estudio realizado a Google Analytics en una empresa online de bodas. Donde se cotejará en detalle, los datos de las trazas de usuario recolectadas en un año para compararlas con un sistema local de recolección de trazas. Donde finalmente se realizará una importación de los datos de Analytics a la colección de datos local. En este estudio, se hace un análisis de los datos para ver que registros son los que se guardan en cada una de las dos colecciones de datos, y se comparan entre si para ver qué diferencias hay en cada una. El estudio se ha realizado en una compañía de servicio de bodas online, que ofrece al cliente la posibilidad de contactar con diferentes empresas del sector. Es por esta razón, que se analizará la interacción de los usuarios en estas empresas, situando el foco del estudio en saber las visitas que realizan estos usuarios en ellas. Al final de este artículo se muestra, el por qué de los distintos datos en cada una de las colecciones; la solución que se ha dado en el estudio para poder cotejar con confianza los datos; demostrar que los datos en ambas colecciones son distintos, concluir con una estadística de los datos de cada una de las colecciones y del uso que se le va a hacer.
Abstract: The aim of this article is to expose the study carried out to Google Analytics in an online wedding company. This study will check in detail the data of the user traces collected for one year ago, comparing this data with a local datebase which have the same trace collection. In this study, we make an analysis of the data to know which records have been saved in both data collections, and compare one to other to get the differences between collections. The study was realized at an online wedding service company, that offers to the costumers the possibility to contact service with different companies in the sector. That is why, we want to analyze the users interaction with companies, focusing the study to know the users visits on this pages. At the end of this paper we'll explain: the facts that makes the data collections be different; the answer that has been rather in the study to be able to check the information of the collections; we'll demonstrate that the data in both collections are different and, we'll conclude with a statistics of the data of each collection and the uses that we will do with them.
Abstract: L'objectiu d'aquest article és exposar l'estudi realitzat a Google Analytics a una empresa en línia de noces. On s'ha de realitzar un estudi en detall, de les dades de les traces d'usuari recollides en un any per comparar-les amb un sistema local de recol·lecció de traces. On finalment es realitzarà una importació de les dades d'Analytics a la col·lecció de dades local. En aquest estudi, es fa una anàlisi de les dades per veure quins registres són els que es guarden en cadascuna de les dues col·leccions de dades, i es comparen entre si per veure quines diferències hi ha en cadascuna. L'estudi s'ha realitzat en una companyia de servei de noces en línia, que ofereix al client la possibilitat de contactar amb diferents empreses del sector. És per aquesta raó, que s'analitzarà la interacció dels usuaris en aquestes empreses, situant el focus de l'estudi en saber les visites que realitzen aquests usuaris en elles. Al final d'aquest article es mostra, el perquè de les diferents dades en cadascuna de les col·leccions; la solució que s'ha donat en l'estudi per poder analitzar amb confiança les dades; demostrar que les dades en ambdues col·leccions són diferents, concloure amb una estadística de les dades de cadascuna de les col·leccions i de l'ús que se li faran.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Tecnologies de la Informació
Subject: Universal Analytics ; Google Analytics ; Data Analysis ; Compare data ; Data mining ; Big data ; BigQueries ; MySQL ; MapReduce ; UniversalAnalytics ; Data mi- ning



10 p, 799.6 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2018-10-24, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir