L'ajustament psicològic de l'alumnat mitjançant els tallers de creació artística
Balihar Fernández, Marisol
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2018
Description: 1 pag.
Abstract: Al present TFG es pretén cercar com afavorir la competència intercultural de l’alumnat, i avaluar com els tallers de creació artística poden repercutir en l’ajustament psicològic de l’alumnat. Per realitzar la investigació, s’ha fet una recopilació de dades i continguts clars i definits, dels aspectes clau, que han donat lloc al marc teòric del treball. La recerca engloba mètodes d’investigació qualitatius i quantitatius, en els quals s’ha realitzat diversos qüestionaris al professorat i alumnat per tal d’avaluar l’ajustament psicològic. A partir de les dades recollides i posterior anàlisis i comparació d’aquestes, es presenta els resultats, la discussió i les conclusions finals de l’estudi, on contraresta els resultats obtinguts i el què exposen els autors.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Educació primària [2500798]
Study plan: Graduat o Graduada en Educació Primària [896] ; Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject: Interculturalitat ; Tallers de creació artística ; Ajustament psicològic



1 p, 849.7 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. Bachelor's degree final project

 Record created 2018-10-31, last modified 2018-11-10



   Favorit i Compartir