La comunicació a la didàctica de les ciències socials
Ramírez Romero, Isabel (CEIP Cesc Aldea (Terrassa))
Santisteban, Antoni 
(Universitat Rovira i Virgili)
| Fecha: |
2001 |
| Resumen: |
El bon o la bona comunicadora no ha de recórrer a complicades estratègies de motivació, perquè es fa escoltar, perquè sap quan ha de deixar parlar els nens i nenes. Perquè comprèn amb agilitat la manera d'aprendre que té cada alumne. L'entorn comunicatiu és especialment important a l'ensenyament de les ciències socials, ja que l'aula s'ha de convertir en un laboratori on s'han de reproduir les interaccions socials, la participació democràtica, i on s'han d'aprendre les habilitats comunicatives i el pensament crític, on s'ha de preparar per a la intervenció social. La comunicació que s'estableixi serà l'eix vertebrador per als aprenentatges socials. |
| Derechos: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Lengua: |
Català |
| Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Materia: |
Comunicació ;
Didàctica de les ciències socials |
| Publicado en: |
Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 15-19, ISSN 2339-5559 |
Adreça original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/510
DOI: 10.17345/comeduc200115-19
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Documentos de los grupos de investigación de la UAB >
Centros y grupos de investigación (producción científica) >
Ciencias sociales y jurídicas >
GREDICS (Grupo de Investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales)Artículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Artículos publicados
Registro creado el 2018-11-14, última modificación el 2025-02-16