Aplicación móvil para responder preguntas test en clase
Martínez Burgos, Albert
Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Mobile application to answer test questions in class
Additional title: Aplicació mòbil per respondre preguntes tipus test a classe
Date: 2019-02-18
Abstract: Debido a la evolución de las nuevas tecnologías surgen unas herramientas que permiten a los alumnos mejorar en el proceso de aprendizaje. Actualmente el interés por los alumnos en las clases está perdiendo fuerza y se quiere buscar una forma en la que los alumnos puedan aprender de una manera más interesante e interactiva. El proyecto se ha realizado entre dos alumnos diferenciando muy claramente las dos visiones de la aplicación, la parte de profesor y administrador que se encargaba de gestionar toda la parte de control del aprendizaje y la parte Alumno que es de lo que trata este proyecto: generar diferentes tipos de cuestionarios que permitan a los alumnos autoaprender en diferentes situaciones (en casa o en colegio) ya que en muchos momentos no se disponen de los recursos necesarios para hacerlo. Otro concepto importante es la generación de resultados que permita al alumno saber constantemente sus notas y ver en qué puede mejorar. Se ha querido realizar una aplicación fácilmente visible y adaptable a todo tipo de dispositivos, tal y como se ha comentado, para poder utilizarlo en diferentes situaciones, tanto en casa como en el colegio. Todo esto se ha desplegado en un servidor de pruebas.
Abstract: Due to the evolution of new technologies, tools that allow students to improve in the learning process emerge. At the moment the interest by the students in the classes is losing force and that it wants to look for a form in which the students can learn in a more interesting and interactive way. The project has been carried out between two students, clearly differentiating the two visions of the application, the part of the teacher and administrator who was in charge of managing the whole part of control of learning and the part of the student that is what this project is about. the possibilities that can be generated for a student to improve their learning process. The idea of the application is to generate different types of questionnaires that allow students to self-learn in different situations since in many moments they do not have the necessary resources to do them. Another important concept is the generation of results in a quick way that allow the student to consult their scores. We wanted to make an application easily visible and adaptable to all types of devices, as mentioned, to be able to use it in different situations, both at home and at school. All this has been deployed on a test server.
Abstract: Amb l'evolució de les noves tecnologies sorgeixen noves eines que permeten als alumnes millorar en el procés d'aprenentatge. Actualment els alumnes estan perdent l'interès en les classes i es vol trobar una forma en la qual aquests puguin aprendre d'una forma més interessant i interactiva. El projecte s'ha realitzat entre dos alumnes, diferenciant molt clarament les dues visions de l'aplicació, la part del professor i administrador que s'encarrega de gestionar tota la part del control de l'aprenentatge; i la part Alumne, de la qual s'ocupa aquest projecte, que ha de generar diferents tipus de qüestionaris que permetin auto-aprendre en diferents situacions (a casa o a l'escola) perquè en molts moments no es disposa dels recursos necessaris per a fer-ho. Un altre aspecte important és la generació de resultats que faci possible que l'alumne pugui conèixer sempre les seves notes i veure en què pot millorar. s'ha volgut fer una aplicació visible i adaptable a tot tipus de dispositius per poder fer-la servir tant a casa com a l'escola. I tot s'ha desplegat en un servidor de proves.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject area: Menció Enginyeria del Software
Subject: Autoaprendizaje ; Validación automàtica ; Aplicación web ; Autoaprenentatge ; Validació automàtica ; E-learning ; Aplicació web ; Self-learning ; Automatic validation ; Web application



10 p, 942.8 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering

 Record created 2019-03-13, last modified 2019-04-05



   Favorit i Compartir