Redacció del Missatge Publicitari [103141]
Castellblanque, Mariano
Sanchez Sancho, Ángel Sánchez
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Advertising Copywriting
Additional title: Redacción del Mensaje Publicitario
Date: 2019-20
Abstract: Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Abstract: Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 109.4 KB

Anglès
4 p, 103.5 KB

Castellà
7 p, 109.2 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2019-07-19, last modified 2023-01-28



   Favorit i Compartir