Estratègia de Mitjans Publicitaris [103161]
Gómez Garrido, Aurea Beatriz
Martin Morales, Xavier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Strategic Advertising Media
Additional title: Estrategia de Medios Publicitarios
Date: 2019-20
Abstract: L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. - Conèixer en profunditat les característiques dels mitjans publicitaris per tal de poder portar a terme una selecció de mitjans i suports correcte en una estratègia de mitjans. 2. - Ser original en la recerca de nous mitjans, suports i formats publicitaris. 3. - Desenvolupar les aptituds d'investigació de cara al briefing de mitjans. 4. - Conèixer la importància del coneixement del target. 5. - Ser capaç de crear una estratègia de mitjans correcte (decisió estratègica), en funció d'uns objectius determinats. 6. - Practicar les presentacions en públic.
Abstract: La asignatura tiene como objetivo principal introducir al estudiante en el mundo de la planificación estratégica de medios. Para lograr este objetivo, la asignatura se centrará en: 1. - Conocer en profundidad las características de los medios publicitarios para poder llevar a cabo una selección de medios correcta en una estrategia de medios. 2. - Ser original en la investigación de nuevos medios y formatos publicitarios. 3. - Desarrollar aptitudes de investigación de cara al briefing de medios. 4. - Conocer la importancia del conocimiento del target. 5. - Ser capaz de crear una estrategia de medios correcta (decisión estratégica), en función de unos objetivos determinados. 6. - Practicar las presentaciones en público.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 106.0 KB

Anglès
4 p, 105.5 KB

Castellà
5 p, 107.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2019-07-19, last modified 2023-02-23



   Favorit i Compartir