Anàlisi de les progressions d'aprenentatge del model so en base a les descripcions de l'alumnat
Porcuna Pocurull, Helena
Domènech Casal, Jordi, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2019
Description: 44 p.
Abstract: El present treball analitza les progressions d'aprenentatge de l'alumnat durant la realització d'una unitat didàctica sobre el model del so. Les dades es van recollir en un institut públic al Vallès Oriental. Les activitats de recollida de dades van ser dissenyades per tal de que els alumnes descrivissin els conceptes sobre naturalesa, transmissió i interacció del so amb l'entorn a partir d'una pregunta. Les representacions extretes van permetre tractar les idees prèvies de l'alumnat, les progressió d'aprenentatge i les trajectòries. Els resultats obtinguts durant l'estudi permet confirmar la presència d'algunes de les concepcions prèvies descrites a la bibliografia, així com observar una progressió en les idees clau sobre del model.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Educació -- Experiències ; Classe (Ensenyament) -- Conducció ; Educació secundària obligatòria ; Pràctiques pedagògiques ; Psicologia de l'aprenentatge ; Aprenentatge actiu ; Avaluació educativa -- Catalunya ; So -- Transmissió -- Ensenyament ; Tecnologia -- Educació secundària obligatòria -- Currículums ; Psicologia ; Mecànica. Vibracions. Acústica



44 p, 1.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2019-07-30, last modified 2025-03-30



   Favorit i Compartir