Adaptarse o "morir" : la televisión pública en España ante los retos del Mercado Único Digital europeo
Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Date: 2019
Abstract: En el escenario del Mercado Único Digital europeo, las estrategias de innovación y adaptación son fundamentales para la supervivencia de televisión pública, nacional, autonómica y local en España.
Grants: Ministerio de Economía y Competitividad CSO2017-82277-R
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Contribució a congrés
Subject: Mercado Único Digital ; Televisión de servicio público ; Estrategias digitales ; Espacios comunicativos ; Estructura y políticas de Comunicación ; Unión Europea ; España
Published in: Congreso Internacional de Investigadores Audiovisuales: retos de la tecnología en los ámbitos de la sociedad. Santader, : 2019



7 p, 635.8 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Laboratori de Prospectiva i Recerca en Comunicació, Cultura i Cooperació (LAPREC)
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Local Communication Research Group (LOCALCOM)
Contributions to meetings and congresses > Presentations

 Record created 2019-08-13, last modified 2023-09-05



   Favorit i Compartir