Gestió i gamificació web per a un club de judo
Carreras i Barbany, Anna
Sebastián Pérez, Juan Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: Management and web gamification for a judo club
Título variante: Gestión y gamificación web para un club de judo
Fecha: 2019-07-01
Resumen: L'objectiu principal d'aquest treball és dissenyar i desenvolupar una aplicació web que permeti d'una banda gestionar els alumnes d'un club de judo i, de l'altra, afegir ludificació per a incentivar als nens i nenes a aprendre la part més teòrica d'aquest esport. La part de gestió consisteix en refer el sistema que s'està utilitzant actualment millorant tant les funcionalitats com l'experiència d'usuari. La part de ludificació consisteix en una mena de qüestionari en el que es mostraran imatges d'una tècnica o un concepte en japonès i, donades diverses opcions, s'haurà de seleccionar la que li correspon.
Resumen: The main objective of this project is to design and develop a web application that allows on one hand to manage the students of a judo club and, on the other hand, add gamification to encourage children to learn the theoretical part of this sport. The management part consists in improve the system that is being used currently improving the functionalities and the user experience. The gamification part consists in a multiple choice test in which images of techniques and Japanese concepts will be displayed and, the user will have to click the correct answer.
Resumen: El objetivo principal de este trabajo es diseñar y desarrollar una aplicación web que permita por un lado gestionar a los alumnos de un club de judo y, por el otro, añadir ludificación para incentivar a los niños y niñas a aprender la parte más teórica de este deporte. La parte de gestión consiste en rehacer el sistema que se ha estado utilizando hasta ahora, mejorando tanto las funcionalidades como la experiencia de usuario. La parte de ludificación consiste en un de cuestionario en el que se mostrarán imágenes de una técnica o un concepto en japonés y, dadas varias opciones, se deberá seleccionar la que le corresponde.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Plan de estudios: Enginyeria Informàtica [958]
Documento: bachelorThesis ; Text
Área temática: Menció Tecnologies de la Informació
Materia: Gamificació ; Ludificació ; Front-end ; Back-end ; Framework ; Laravel ; Desenvolupament Web ; Allotjament Web ; Domini ; API ; Gamificación ; Ludificación ; Desarollo Web ; Alojamiento Web ; Dominio ; Gamification ; Web developement ; Web hosting ; Domain



11 p, 491.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2019-08-27, última modificación el 2019-08-31



   Favorit i Compartir