Gestió i gamificació web per a un club de judo
Carreras i Barbany, Anna
Sebastián Pérez, Juan Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Management and web gamification for a judo club
Títol variant: Gestión y gamificación web para un club de judo
Data: 2019-07-01
Resum: L'objectiu principal d'aquest treball és dissenyar i desenvolupar una aplicació web que permeti d'una banda gestionar els alumnes d'un club de judo i, de l'altra, afegir ludificació per a incentivar als nens i nenes a aprendre la part més teòrica d'aquest esport. La part de gestió consisteix en refer el sistema que s'està utilitzant actualment millorant tant les funcionalitats com l'experiència d'usuari. La part de ludificació consisteix en una mena de qüestionari en el que es mostraran imatges d'una tècnica o un concepte en japonès i, donades diverses opcions, s'haurà de seleccionar la que li correspon.
Resum: The main objective of this project is to design and develop a web application that allows on one hand to manage the students of a judo club and, on the other hand, add gamification to encourage children to learn the theoretical part of this sport. The management part consists in improve the system that is being used currently improving the functionalities and the user experience. The gamification part consists in a multiple choice test in which images of techniques and Japanese concepts will be displayed and, the user will have to click the correct answer.
Resum: El objetivo principal de este trabajo es diseñar y desarrollar una aplicación web que permita por un lado gestionar a los alumnos de un club de judo y, por el otro, añadir ludificación para incentivar a los niños y niñas a aprender la parte más teórica de este deporte. La parte de gestión consiste en rehacer el sistema que se ha estado utilizando hasta ahora, mejorando tanto las funcionalidades como la experiencia de usuario. La parte de ludificación consiste en un de cuestionario en el que se mostrarán imágenes de una técnica o un concepto en japonés y, dadas varias opciones, se deberá seleccionar la que le corresponde.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Tecnologies de la Informació
Matèria: Gamificació ; Ludificació ; Front-end ; Back-end ; Framework ; Laravel ; Desenvolupament Web ; Allotjament Web ; Domini ; API ; Gamificación ; Ludificación ; Desarollo Web ; Alojamiento Web ; Dominio ; Gamification ; Web developement ; Web hosting ; Domain



11 p, 491.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2019-08-27, darrera modificació el 2020-10-31



   Favorit i Compartir