Treball de Final de Màster [44117]
Lázaro Pernias, Patrícia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Master's Dissertation
Títol variant: Trabajo de Fin de Máster
Data: 2019-20
Resum: Els objectius del mòdul són: Desenvolupament d'un Pla d'eficàcia comunicativa a partir dels problemes objectius de màrqueting plantejats per un determinat anunciant: anàlisi de marca, la seva problemàtica, la diagnosi del problema i la recerca de solucions creatives.
Resum: Los objetivos del módulo son: Desarrollo de un Plan de eficacia comunicativa a partir de los problemas objetivos de marketing planteados por un determinado anunciante: análisis de marca, su problemática, la diagnosis del problema y la búsqueda de soluciones creativas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 96.0 KB

Anglès
3 p, 95.6 KB

Castellà
3 p, 96.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-09-09, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir