Rediseño editorial de la revista GEO : un análisis del estado actual de las revistas de viajes en España.
Carrillo Padró, David
Maldonado López, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Redisseny editorial de la revista GEO : una anàlisi de l'estat actual de les revistes de viatges a Espanya.
Additional title: Editorial redesign of GEO magazine : a current status analysis of travel magazines in Spain.
Date: 2019
Description: 79 pag.
Abstract: En aquest projecte es realitza un estudi sobre la història i la situació actual de les revistes de viatges en paper a Espanya. S'analitza concretament el cas de la revista GEO, que després de 31 anys va tancar la seva edició el novembre de 2018. La segona part de l'estudi es concep com un cas pràctic que consisteix en la creació d'una nova proposta per al disseny editorial de la revista GEO i el seu corresponent manual d'estil.
Abstract: En este proyecto se realiza un estudio sobre la historia y la situación actual de las revistas de viajes en papel en España. Se analiza concretamente el caso de la revista GEO, que tras 31 años cerró su edición en noviembre de 2018. La segunda parte del estudio se concibe como un caso práctico que consiste en la creación de una nueva propuesta para el diseño editorial de la revista GEO y su correspondiente manual de estilo.
Abstract: This project is a study about the history and the current status of paper travel magazines in Spain. Specifically, the case of GEO magazine, which after 31 years closed its edition in November 2018. The second part of the study is conceived as a practical case consisting of a new proposal creation for the editorial design of GEO magazine and its corresponding style guide.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Periodisme ; Manuals d'estil ; Viatges



79 p, 18.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2019-09-18, last modified 2019-10-01



   Favorit i Compartir