Desarrollo de estrategias de comunicación para conseguir "engagement" de la Generación Z con el mundo del vino
Canosa Amils, Carla
Da Silva, Elaine Aparecida Lopes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de la Generació Z amb el món del vi |
Additional title: |
Development of communication strategies to achieve engagement from Z Generation within the world of wines |
Date: |
2019 |
Description: |
135 pag. |
Abstract: |
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z amb el món del vi a través d'estratègies de comunicació. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi enfocat l'indústria del vi i en segon lloc un estudi dels nous grups de consumidors, la Generació Z i els Millennials. Posteriorment s'ha plantejat l'estratègia per assolir l'objectiu. |
Abstract: |
Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" por parte de la Generación Z con el mundo del vino a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio enfocado a la industria del vino y en segundo lugar un estudio de los nuevos grupos de consumidores, la Generación Z y los Millennials. Posteriormente se ha planteado la estrategia para lograr el objetivo. |
Abstract: |
This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z Generación within the world of wines thanks to communication strategies. To achieve this, I have carried firstly a study focused on the wine industry and secondly a study of the new consumer groups, the Generation Z and the Millennials. Subsequently, the strategy has been developed to achieve the objective. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Viticultura ;
Comunicació ;
Consumidors ;
Màrqueting |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2019-10-03, last modified 2022-05-01