Desarrollo de estrategias de comunicación para conseguir "engagement" de la Generación Z con el mundo del vino
Canosa Amils, Carla
Da Silva, Elaine Aparecida Lopes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de la Generació Z amb el món del vi
Additional title: Development of communication strategies to achieve engagement from Z Generation within the world of wines
Date: 2019
Description: 135 pag.
Abstract: Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z amb el món del vi a través d'estratègies de comunicació. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi enfocat l'indústria del vi i en segon lloc un estudi dels nous grups de consumidors, la Generació Z i els Millennials. Posteriorment s'ha plantejat l'estratègia per assolir l'objectiu.
Abstract: Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" por parte de la Generación Z con el mundo del vino a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio enfocado a la industria del vino y en segundo lugar un estudio de los nuevos grupos de consumidores, la Generación Z y los Millennials. Posteriormente se ha planteado la estrategia para lograr el objetivo.
Abstract: This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z Generación within the world of wines thanks to communication strategies. To achieve this, I have carried firstly a study focused on the wine industry and secondly a study of the new consumer groups, the Generation Z and the Millennials. Subsequently, the strategy has been developed to achieve the objective.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Viticultura ; Comunicació ; Consumidors ; Màrqueting



135 p, 3.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2019-10-03, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir