Vender a través del miedo : creación de una empresa dedicada a las experiencias de terror para marcas y consumidores
Coronil Ruiz, Laura
Zhang, Irene
Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Vendre a través de la por : creació d'una empresa dedicada a les experiències de terror per a marques i consumidors
Títol variant: Sell through fear : creation of a company dedicated to terror experiences for brands and consumers
Data: 2019
Descripció: 138 pag.
Resum: Les persones busquen emocions diferents per sortir de la rutina. La por és una d'elles. És per això que, després de veure l'èxit en aquest sector que està en ple creixement, hem creat una empresa que realitza experiències de terror per a consumidors i marques.
Resum: Las personas buscamos emociones diferentes para salir de la rutina. El miedo es una de ellas. Es por eso que, tras ver el éxito en este sector que está en pleno crecimiento, hemos creado una empresa que realiza experiencias de terror para.
Resum: consumidores y marcas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Por ; Marques comercials ; Empreses Creació ; Escape room



138 p, 60.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-04, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir