Plan de negocio de Shine Advertising : cómo crear una agencia de publicidad
Gutiérrez Sanz, Maria Àngels
Salvat i Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Pla de negoci de Shine Advertising : com crear una agència de publicitat
Additional title: Shine Advertising business plan : how to create an advertising agency
Date: 2019
Description: 182 pag.
Abstract: Aquest projecte és un pla de negoci per la nova agència de publicitat creativa Shine Advertising. Aquesta agència ofereix serveis de branding i disseny de marca, campanyes de publicitat per tota classe de mitjans i organització d'esdeveniments associats a una campanya. Un dels objectius principals de l'agència és ajudar a petites i mitjanes empreses emprenedores aconseguir que es compleixin tots els seus objectius mitjançant la comunicació i la publicitat. Així mateix, l'agència vol créixer gràcies a la gran aposta per la creativitat i l'excel·lència fins a convertir-se en un referent en publicitat i comunicació.
Abstract: Este proyecto es un plan de negocio para la nueva agencia de publicidad creativa Shine Advertising. Esta agencia ofrece servicios de branding y diseño de marca, campañas de publicidad para todo tipo de medios y organización de eventos asociados a una campaña. Uno de los objetivos principales de la agencia es ayudar a pequeñas y medianas empresas emprendedoras a conseguir que se cumplan todos sus objetivos a través de la comunicación y la publicidad. Asimismo, la agencia quiere ir creciendo gracias a la gran apuesta por la creatividad y la excelencia hasta convertirse en un referente en publicidad y comunicación.
Abstract: This project is a business plan for the new creative advertising agency Shine Advertising. This agency offers branding and brand design services, advertising campaigns for all types of media and events management associated with a campaign. One of the main objectives of the agency is to help small and medium entrepreneurial companies to achieve that all their objectives are met through communication and advertising. Also, the agency wants to grow thanks to the great commitment to creativity and excellence to become a model in advertising and communication.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Comunicació en màrqueting ; Creativitat ; Empreses petites i mitjanes ; Empreses Planificació



182 p, 16.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2019-10-07, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir