Interaccions mestra-alumnat i atenció a la diversitat educativa en un entorn multicultural . estudi de cas
Román Humanes,Patricia
Alvarez Valdivia,Ibis M, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2019
Description: 34 pag.
Abstract: Aquest és un Treball de Fi de Grau i un estudi de cas que té per objectiu detectar el desajustament socioemocional i escolar d'un grup d'infants en un entorn multicultural i analitzar quin tipus de suports dóna la mestra per afavorir-ne l'ajustament escolar. La investigació ha estat concebuda des d'un enfocament mixt a partir de dues tècniques amb les quals s'han recollit dades quantitatives i qualitatives d'un cas particular. Les dades obtingudes indiquen que en un entorn multicultural i complex, hi ha gran nombre d'infants que mostra desajustament, i que la mestra dóna més suport emocional per afavorir l'ajustament escolar.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català
Studies: Educació primària [2500798]
Study plan: Grau en Educació Primària [896]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject: Ajustament escolar ; Suport docent ; Interacció mestra-alumnat



34 p, 881.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences

 Record created 2019-11-05, last modified 2020-08-02



   Favorit i Compartir