Interaccions mestra-alumnat i atenció a la diversitat educativa en un entorn multicultural . estudi de cas
Román Humanes,Patricia
Alvarez Valdivia,Ibis M, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2019
Descripció: 34 pag.
Resum: Aquest és un Treball de Fi de Grau i un estudi de cas que té per objectiu detectar el desajustament socioemocional i escolar d'un grup d'infants en un entorn multicultural i analitzar quin tipus de suports dóna la mestra per afavorir-ne l'ajustament escolar. La investigació ha estat concebuda des d'un enfocament mixt a partir de dues tècniques amb les quals s'han recollit dades quantitatives i qualitatives d'un cas particular. Les dades obtingudes indiquen que en un entorn multicultural i complex, hi ha gran nombre d'infants que mostra desajustament, i que la mestra dóna més suport emocional per afavorir l'ajustament escolar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Educació primària [2500798]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Ajustament escolar ; Suport docent ; Interacció mestra-alumnat



34 p, 881.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2019-11-05, darrera modificació el 2019-11-11



   Favorit i Compartir