El desenvolupament de les competències ciutadanes a l'educació secundària mitjançant el debat sobre temes controvertits
Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Salinas Valdés, Juan José (Universidad de Antofagasta)

Date: 2019
Abstract: L'experiència didàctica presentada en aquest article es va dur a terme en un centre educatiu de la ciutat de San Pedro de la Paz (Xile). Hi van participar setanta-quatre adolescents de primer mitjà -equivalent a 3r d'ESO-, amb un elevat índex de vulnerabilitat socioeconòmica.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Català
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Published in: Perspectiva escolar, Núm. 408 (2019) , p. 25-29, ISSN 2385-5460

Adreça alternativa: https://www.rosasensat.org/revista/temes-controvertits-num-408/el-desenvolupament-de-competencies-ciutadanes-a-leducacio-secundaria-mitjancant-el-debat-sobre-temes-controvertits/


5 p, 1.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > GREDICS (Research Group on Social Sciences Education)
Articles > Published articles
Articles > Dissemination

 Record created 2019-12-10, last modified 2025-04-13



   Favorit i Compartir