Evaluación de una experiencia de aula con un diseño basado en la teoría de la elaboración
Macías, Ascensión (Universidad Nacional de San Juan (San Juan, Argentina))
Maturano, Carla Inés (Universidad Nacional de San Juan (San Juan, Argentina))
Castro, José I. (Universidad Nacional de San Juan (San Juan, Argentina))
Data: |
1997 |
Resum: |
This work proposes a model of a curricular design in Physics and its application in the classroom. It is developed according to the guidelines of the elaboration theory and it is put into practice in a basic university course. It includes an analysis of the structure of knowledge and an organization of the contents involved at different levels. Besides, it provides information about what and how to teach and what and how to evaluate. The results achieved in the classroom according to what is prescribed in this design about Waves and Sound are analyzed and discussed in this paper. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Disseny curricular ;
Ensenyament-aprenentatge ;
Teoria de l'elaboració ;
Model constructivista de l'aprenentatge escolar ;
Mapes conceptuals ;
Tests |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 1 (1997) p. 131-140, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21484
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n1-macias-maturano-castro
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4197
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2007-12-17, darrera modificació el 2024-05-26