Rendimientos de la educación en España
Casanovas i González, Marc
Raymond Bara, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2020
Descripció: 33 pag.
Resum: This paper examines educational attainment levels in Spain, using information from ECES-2014, also analyse the human capital hypothesis versus the signalling hypothesis. Using Mincer equation with the method of ordinary least squares (OLS) and the decomposition technique Blinder-Oaxaca, this paper analyses the differences between men and female wages. I am concluding that the human capital theory and the "residual" part of Blinder-Oaxaca explains the wage differentials in Spain.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Economia [2501573]
Pla d'estudis: Grau en Economia [952]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Educational attainment levels ; Hman capital ; Signaling hypothesis ; Mincer equation ; Blinder-Oaxaca



TFG
33 p, 1.4 MB

Pòster
1 p, 176.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat d’Economia i Empresa. TFG

 Registre creat el 2020-07-14, darrera modificació el 2025-10-01



   Favorit i Compartir