Improving 1st of Batxillerat Students' Collective Scaffolding Skills : an Innovation Project to Implement Cooperative Learning in the English Classroom
Casademont Moner, Judit
Simon Auerbach, Jill, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Descripció: 69 p.
Resum: The aim of this master's dissertation is to design an innovation project and plan its implementation and assessment. The objectives of this project are, first, to develop 1st of Batxillerat students (16- and 17-year olds) collective scaffolding skills by means of working cooperatively in the English class; second, to improve the learners' overall foreign language skills thanks to cooperative work, by having more opportunities to intervene in English and by aiding each other; and third, to increase group cohesion and mutual helpfulness to, ultimately, create a propitious and safe classroom environment to learn together. This paper first analyses the needs of the specific group of students, followed by an action plan, the core of the project. This action plan starts with a review of literature in the field of collective scaffolding and cooperative work, and it then offers a teaching unit, an annual plan, the educational connections of the project to the Catalan Curriculum for Batxillerat, a presentation of the cooperative learning structures that will be used throughout the project, and it ends with a compilation of the possible difficulties that could be encountered. Additionally, this master's dissertation offers an implementation plan, an assessment plan and a communication plan, in the event that the project were to be implemented.
Resum: L'objectiu d'aquest treball de fi de màster és dissenyar un projecte d'innovació i planejar la seva implementació i avaluació. Els objectius del projecte són, primerament, desenvolupar l'andamiatge col·lectiu en alumnes de 1r de Batxillerat (de 16 i 17 anys) a través de treballar cooperativament a l'aula d'anglès; segon, millorar el seu nivell de llengua estrangera gràcies al treball cooperatiu, a tenir més oportunitats d'intervenir en anglès i a ajudar-se entre ells; i tercer, a incrementar la cohesió de grup i l'ajuda mútua per, finalment, crear un ambient de classe propici per aprendre conjuntament. Aquest treball primer analitza les necessitats d'un grup d'estudiants concret, seguit per un pla d'acció, que és el centre del treball. Aquest pla d'acció comença amb una revisió de la literatura sobre l'andamiatge col·lectiu i el treball cooperatiu, i ofereix una unitat didàctica, un pla anual, les relacions amb el Currículum de Batxillerat, una presentació de les estructures d'aprenentatge cooperatiu que se seguiran al llarg del projecte, i acaba amb una recopilació de les possibles dificultats que es podrien trobar. A més a més, aquest treball de fi de màster ofereix un pla d'implementació, un pla d'avaluació i un pla de comunicació, en cas que el projecte es pogués implementar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Educació secundària obligatòria ; Catalunya ; Ensenyament ; Innovacions ; Aprenentatge en equip en educació ; Interacció didàctica ; Anglès ; Avaluació ; Collective scaffolding ; Cooperative learning ; Foreign languages ; Innovation project ; Team Building ; Cooperative structures



69 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2020-07-26, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir