Hyper Maze : Un joc de puzles en un espai no convencional
Mascuñano Planell, Óscar
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Hyper Maze : Un juego de puzles en un espacio no convencional
Additional title: Hyper Maze : A puzzle game in a non conventional space
Date: 2020
Abstract: L'espai i la seva deformació és un tema sovint explorat en els videojocs de puzles, però sovint sol ser només amb unes poques mecàniques que no arriben a explorar tot l'espai de possibilitats que ofereix. L'objectiu d'aquest projecte és crear un joc de puzles en primera persona que, mitjançant certs trucs, simuli un espai deformat i l'utilitzi com a tema central per els puzles. Es busca que tingui una estètica minimalista i asèptica amb molta predominança de figures geomètriques i tons blancs amb punts de color intens. En aquest document s'explicarà el disseny que s'ha fet del projecte, la seva posterior implementació i els resultats que ha donat. Finalitzant amb unes conclusions generals del procés que s'ha seguit.
Abstract: El espacio y su deformación es un tema a menudo explorado en los videojuegos de puzles, pero suele ser solo con unas pocas mecánicas que no llegan a explorar todo el espacio de posibilidades que ofrece. El objetivo de este proyecto es crear un juego de puzles en primera persona que, mediante ciertos trucos, simule un espacio deformado y lo use como tema central para los puzles. Es busca que tenga una estética minimalista y aséptica con mucha predominancia de figures geométricas y tonos blancos con puntos de color intenso. En este documento se explicará el disseño que se ha hecho del proyecto, su posterior implementación y los resultados que ha dado. Finalizando con unas conclusiones generales del proceso que se ha seguido.
Abstract: Space and its deformation is a subject frequently explored in puzzle videogames, but it is often limited to a few mechanics that are not enough to explore the entire space of possibilities that it offers. The goal of this project is to create a first-person puzzle videogame that, with certain tricks, simulates a deformed space and uses it as a core theme for its puzzles. We want it to have a minimalistic and aseptic aesthetic, with a large predominance of geometric shapes and shades of white with splashes of intense colors. In this document we will explain our design of the project, its later implementation, and the results it has yielded. Finishing with some general conclusions about the process followed.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Computació
Subject: Puzle ; Espai ; Física ; Primera persona ; Portals ; Lògica ; Efectes òptics ; Gravetat ; Claus ; Puzzle ; Espacio ; Portales ; Lógica ; Efectos ópticos ; Gravedad ; Llaves ; Space ; Physics ; First person ; Logic ; Optical effects ; Gravity ; Keys



10 p, 873.0 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2020-09-02, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir