El espejismo del lujo: Investigación sobre la distorsión que sufre el concepto del lujo al ser visto por los españoles
Galmés Monroig, Bàrbara
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El miratge del luxe: Recerca sobre la distorsió que sofreix el concepte del luxe en ser vist pels espanyols
Títol variant: The Mirage of Luxury: An investigation into the distortion of the concept of luxury as seen by Spaniards
Data: 2020
Descripció: 187 pag.
Resum: Un producte o un servei de luxe ha de ser una cosa molt exclusiva a causa del seu elevat preu, la seva qualitat exquisida a causa del seu elevat preu, la seva unicitat en el disseny i el seu simbolisme. Entre els consumidors espanyols, existeix la tendència de sobrevalorar algunes marques percebent-les com a marques de luxe. Davant la relativitat del concepte, amb aquesta recerca pretenc trobar quines són les raons i els factors que provoquen que els espanyols visualitzin de manera errònia algunes marques o bens.
Resum: Un producto o un servicio de lujo debe ser algo muy exclusivo a causa de su elevado precio, su calidad exquisita, su unicidad en el diseño y su simbolismo. Entre los consumidores españoles, existe la tendencia de sobrevalorar algunas mercas percibiéndolas como marcas de lujo. Ante la relatividad del concepto, con esta investigación pretendo encontrar cuales son las razones y los factores que provocan que los españoles visualicen de forma errónea algunas marcas o bienes.
Resum: A luxury product or service must be something very exclusive because of its high price, its exquisite quality, its uniqueness in design, and its symbolism. Among Spanish consumers, there is a tendency to overvalue some markets by perceiving them as luxury brands. Given the relativity of the concept, with this research I pretend to find out which are the reasons and factors that cause Spaniards to visualize in a wrong way some brands or goods.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Luxe ; Classe acomodada ; Espanyols ; Percepció ; Productes de marca



187 p, 12.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2020-12-04, darrera modificació el 2022-12-16



   Favorit i Compartir