Estrategia de comercialización online y plan de comunicación de una microempresa
Gilabert Dolz, Júlia
Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estratègia de comercialització online i pla de comunicació d'una microempresa
Additional title: Online marketing strategy and communication plan of a micro-company
Date: 2020
Description: 268 pag.
Abstract: Aquest projecte té com a objecte d'estudi el sector de la indústria fornera i l'anàlisi del seu context digital per a la posterior estratègia de comercialització digital d'una microempresa, en concret una fleca local de Barcelona. Una vegada dissenyat el pla de negoci digital, es desenvolupa un pla de comunicació que engloba tècniques de marketing digital per a poder donar a conèixer la Botiga Online de la fleca.
Abstract: Este proyecto tiene como objeto de estudio el sector de la panadería y el análisis de su contexto digital para la posterior estrategia de comercialización online de una microempresa, en concreto una panadería local de Barcelona. Una vez diseñado el plan de negocio online, se desarrolla un plan de comunicación que engloba técnicas de marketing digital para poder dar a conocer la Tienda Online de la panadería.
Abstract: This project analyzes the bakery market and its digital context for the subsequent online marketing strategy of a miro-company, specifically a local bakery in Barcelona. Once the online business plan is designed, a communication plan is developed with digital marketing techniques to advertise the bakery Online Store.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Empreses petites i mitjanes ; Fleques ; Internet màrqueting ; Màrqueting digital ; Pla de negoci digital



268 p, 26.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2020-12-04, last modified 2025-03-29



   Favorit i Compartir