Crema catalana: t'animes a salvar la llengua? Creació d'una marca de samarretes humorístiques basades en la llengua catalana i el seu pla de comunicació
Pérez i Campillo, Eva
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Crema catalana: ¿te animas a salvar la lengua? creación de una marca de camisetas humorísticas basadas en la lengua catalana y su plan de comunicación
Additional title: Catalan cream: do you dare to safe your language? creating a brand of humorous T-shirts based on the Catalan language and the communication plan
Date: 2020
Description: 232 pag.
Abstract: Es tracta de la creació d'un projecte basat en la fabricació de samarretes juvenils centrades en defensar la llengua catalana amb missatges associats a l'humor. És una iniciativa impulsada per freqüentar i introduir més la llengua catalana en el nostre entorn per evitar la pèrdua d'aquesta, ja que cada cop és menys parlada als Països Catalans. Tot i això, no deixa de ser un negoci amb ànim de lucre, pel que també es té en compte altres factors per poder generar benefici a partir de la seva venda, sent impulsada per accions i estratègies de comunicació.
Abstract: Proyecto basado en la fabricación de camisetas juveniles centradas en defender la lengua catalana con mensajes asociados al humor. Iniciativa impulsada para frecuentar e introducir más el catalán en nuestro entorno para evitar su pérdida, ya que cada vez es menos hablado. Aún así, no deja de ser un negocio con ánimo de lucro para generar beneficio, por lo que también se tienen en cuenta sus acciones y estrategias de comunicación.
Abstract: This is the creation of a project based on the manufacture of T-shirts for young people focused on defending the Catalan language with messages linked to humor. It is an initiative driven by an objective; to frequent and introduce more the Catalan language in our environment to avoid the loss of it. Even so, it is still a profit-making business, so other factors are also taken into account in order to generate profit from its sale, being driven by various actions and communication strategies.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Català ; Català en la publicitat ; Cooperatives de consum ; Joves ; Pla de comunicació



232 p, 13.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2020-12-07, last modified 2022-12-16



   Favorit i Compartir