Google Scholar: cites
La digestión de los alimentos : un plan de actuación en el aula fundamentado en una secuencia constructivista del aprendizaje
Banet Hernández, Enrique (Universidad de Murcia)
Núñez Soler, F. (Universidad de Murcia)

Data: 1992
Resum: Nowadays constructivism seems to be quite a sound approach on which to base the processes of teaching and learning sciences. Assuming the basic hypothesis of this thesry, sequences of instruction can be designed that help to improve the work that both, teachers and students carry out. In this paper we put forward a plan based on a constructivist approach, developed in secondary classrooms (13-14 years of age) about digestion, which is flexible enough to be adapted to different circumstances in which the learning of sciences takes place.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Psicologia cognitiva ; Constructivisme ; Aparell digestiu ; Nutrició humana ; Alumnes 13-14 anys ; Mapa de conceptes ; Treball en grup ; Targetes de classe ; Reestructuració d'idees ; Emissió d'hipòtesis ; Aplicació d'idees
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 139-147, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39814
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-banet-nunez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4661


9 p, 994.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-30, darrera modificació el 2021-08-28



   Favorit i Compartir